Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 147 1.9JTD Огромен разход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 147 1.9JTD Огромен разход

    Здравейте,
    Имам Алфа 147 1.9 JTD от година преди 2 седмици забелязах нафта около дюзите и смених маркучетата който вървят отгоре защото течеше от там според мен. За последните няколко дни разхода обаче разхода с епокачи почки двойно и за около 50 км харчи около 10 литра нафта около дюзите пак има адски много нафта и самите дюзи са във нафта също но покрай връзките на маркучетата няма пропуски. Съмнявам се в тройниците който се набива маркуча съм тръгнал да ги сменям но не знам дали е от тях.

  • #2
    Първоначално публикувано от Milen27 Покажи съобщение
    Здравейте,
    Имам Алфа 147 1.9 JTD от година преди 2 седмици забелязах нафта около дюзите и смених маркучетата който вървят отгоре защото течеше от там според мен. За последните няколко дни разхода обаче разхода с епокачи почки двойно и за около 50 км харчи около 10 литра нафта около дюзите пак има адски много нафта и самите дюзи са във нафта също но покрай връзките на маркучетата няма пропуски. Съмнявам се в тройниците който се набива маркуча съм тръгнал да ги сменям но не знам дали е от тях.
    Виж тази кутийка тя отговаря за обратната нафта !Провери да не се е запушило нещо в нея,понеже тя действа като вакум
    Attached Files
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
    sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
      Виж тази кутийка тя отговаря за обратната нафта !Провери да не се е запушило нещо в нея,понеже тя действа като вакум
      Или да не ти тече около някой щуцер също. Увий тройниците със сухи парцали и виж дали ще се напоят

      Comment


      • #4
        Аз такава кутийка нямам на моята кола. Смених О-пръстените на щуцерите и сега ми се струва малко по добре от преди само че под регулаторите пак си седи в нафта. Тези регулатори имат ли някакво уплътнение от което може да изпуска или някаква друга причина защото ми се струва доста нафтата там.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Milen27 Покажи съобщение
          Аз такава кутийка нямам на моята кола. Смених О-пръстените на щуцерите и сега ми се струва малко по добре от преди само че под регулаторите пак си седи в нафта. Тези регулатори имат ли някакво уплътнение от което може да изпуска или някаква друга причина защото ми се струва доста нафтата там.
          Да вярно нямаш ти си 8V....
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
          sigpic

          Comment


          • #6
            Не знам как и кога си я засичал, но и моята печка харчи като за световно последните две седмици. Не знам студовете,ледовете ли са виновни или друго , но ще стане ясно

            Comment


            • #7
              1.9 16V при мен за около 100к не ми падал под 9 среден.

              Comment


              • #8
                Същият двигал съм и с резервоар до горе съм на 550км. като скоро ще светне лампата. Това е изцяло градско. След ден-два ще стане ясно,но си е над 10 по груби сметки.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Ivaelo Покажи съобщение
                  Същият двигал съм и с резервоар до горе съм на 550км. като скоро ще светне лампата. Това е изцяло градско. След ден-два ще стане ясно,но си е над 10 по груби сметки.
                  Ако имаш проблеми с пушене и сериозна липса на мощност може си за дебитомер,но разбира се това не е 100% сигурно.

                  Comment


                  • #10
                    С 55л. към 600км изцяло градско. Сега сипах от по-скъпата нафта да видя дали ще има разлика.
                    То на тия години всички сме за дебитомери, но не е това основният проблем.

                    Сутрин на студено двигателя пали така
                    https://youtu.be/z9N9pEcMb9o

                    Изглежда тъмен, но всъшност е бяло-сивкав и не мога да разбера неизгоряла нафта ли е или масло. На мен на масло си ми мерише. Изчиства го доста бързо,както се вижда. Дюзите са горе-долу в норма (през повечето време)

                    http://c1.staticflickr.com/1/452/320...844d21a3_b.jpg

                    http://c1.staticflickr.com/1/475/320...1d145089_b.jpg

                    Та ако е масло - картерна вентилация ? Други идеи ?
                    Last edited by Ivaelo; d.m.y г., 21:52.

                    Comment


                    • #11
                      Аз наблюдавам същия пушек,при запакване на мотора, в продължение на 1-2 сек. После всичко приключва, остава само отвратителната смрад на въглища. Дизелите на колегите на работа са абсолютно по същия начин, а някой и по-зле. Склонен съм на този етап да приема,че е следствие на бъркоча от добавки, продаван ни за гориво, в комбинация със студеното време. Като се поразтопи снега ще видя как се движат нещата, че сега не е за ремонти.
                      Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                      Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                      Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                      Comment


                      • #12
                        За зимата разход от 10-11 градско е добре. В задръстеният Бургас зимата съм минавал и 15 на сто.

                        Comment


                        • #13
                          Интересно ми е как си карате колите, че да ви дадат такиъв сериозен разход... (за дизелите питам). Защото дори и сега през зимата не усещам фрапираща разлика в разхода, а последните 300 км съм ги минал само в градски условия. Дали пък нямате някакъв скрит проблем?
                          Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                          GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                          Comment


                          • #14
                            Зависи от условията.В Бургас например лятото можеш да попаднеш на библейско задръстване и да ти трябва час,за да минеш 1км.

                            Comment


                            • #15
                              През лятото отскочих до Пловдив и там явно бях случил час-пик и ми отне около час и половина да изляза от града (в километри разстоянието не беше голямо), но в крайна сметка нямах някакви сериозни драми с горивото - леко завишен разход, но отклоненията от нормалното не бяха фрапиращи. А в София като съм ходил на какви задръствания съм попадал и там... само в зимни условия не съм се влачил с часове по булевардите, но не вярвам някога да чукна 15/100, освен ако не сменя колата, де
                              Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                              GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                              Comment

                              Working...
                              X